O Mr. "Δημιουργία,. Ξανά !;"
Ξέρω ότι υπάρχουν πολύ πιο σημαντικά θέματα ν’ ασχοληθούμε σήμερα απο τον κύριο Τζήμερο και το κόμμα του, αλλά έχουν μαζευτεί διάφορα ενδιαφέροντα στοιχεία για τις θέσεις του και θέλησα να τα μαζέψω όλα σε ένα άρθρο. Έτσι για να μπορώ να απαντάω με ένα λίνκ στους φάν του. Να διευκρινίσω εδώ, ότι δεν πρόκειται να κάνω συνολική κριτική των (νεο)φιλελεύθερων θέσεών του, απλά θα επισημάνω κάποια πραματάκια.
Κατ’ αρχάς θεωρεί τον εαυτό του αδιάφθορο και μη-επαγγελματία πολιτικό, όπως λέει και ο ίδιος “δε μας ενδιαφέρει η πολιτική καριέρα, θέλουμε να σηκώσουμε τα μανίκια, να καθαρίσουμε την κόπρο του Αυγείου.. και να πάμε σπίτια μας” . Η ανιδιοτέλεια και η προσφορά στο συνάνθρωπο σ’ όλο της το μεγαλείο. Επίσης θεωρεί τον εαυτό του άνθρωπο της παραγωγικής οικονομίας χωρίς κομματικό και πολιτικό παρελθόν. Εδώ να σημειώσω ότι τα τελευταία 20 χρόνια προσφέρει απο το μετερίζι του marketing στο χώρο της παραγωγικής (καπιταλιστικής) οικονομίας. Αλλά ας μην είμαστε εμπαθείς απο την αρχή και ας τον αφήσουμε να μιλήσει ο ίδιος για μια σειρά θέματα:
- Αρχίζουμε με τα εργασιακά. Στο παρακάτω βίντεο λέει ” Όχι δεν είμαστε υπέρ των συλλογικών συμβάσεων.. καθόλου κατάκτηση δεν είναι.. το ελάχιστο ας το βρεί ο καθένας με τον εργοδότη του.. να διεκδικήσει ο καθένας το μισθό ανάλογα με τις δυνατότητές του“. Πού είναι η Θάτσερ και ο Φρίντμαν να τον αποθεώσουν. Ο καθένας μας, δηλαδή, πρέπει να κοιτάει μόνο τα δικά του προσωπικά συμφέροντα, να αναπτύσσει τον εαυτό του σύμφωνα με τα εκάστοτε κριτήρια της αγοράς και – πατώντας επί πτωμάτων – να χτίζει την καριέρα και την προσωπική του περιουσία. Φιλαράκι που γεννήθηκες στην εργατογειτονιά και εξ’ ορισμού έχεις τεράστιο μειονέκτημα έναντι των αστών στο σύγχρονο στίβο της εργασίας λυπάμαι.. ας πρόσεχες, ας γεννιόσουν αλλού..
- Ποιά είναι η άποψή του για τις πορείες; “Απαγορεύονται οι πορείες στο οδόστρωμα.” Απο δώ και πέρα στο πεζοδρόμιο – όπου υπάρχει δηλαδή αλλιώς καθόλου. Ενδιαφέρουσα πρόταση καθώς η ανάπτυξη μιας πορείας μισού εκατομμυρίου κόσμου κατα μήκος του πεζοδρομίου χαρίζει αναμφισβήτητα τεράστιο κύρος και μήκος σε αυτή. Θα ξεκινάει απο το Σύνταγμα και θα τελειώνει στην Ελευσίνα, πάντα στο πεζοδρόμιο. Και όταν θα πρέπει να πας απο το ένα οικοδομικό τετράγωνο στο επόμενο; Θα επιτρέπεται να πατάς τη διάβαση πεζών και αν ναί μόνο όταν θα χει πράσινο ανθρωπάκι;
- Και προφανώς, μην ακούσω τίποτα για απεργίες ε; “ Η «περιφρούρηση απεργίας» είναι ποινικό αδίκημα και με την υπάρχουσα νομοθεσία. Εμποδίζεις το πλοίο να αποπλεύσει; Σύλληψη και αυτόφωρο! “. Πάλι καλά που δε ζητάει και επιτόπιο τουφεκισμό. Υποθέτω πως αν συναντούσε και αντίσταση στο να καταστείλει την απεργία στη Χαλυβουργία θα χρησιμοποιούσε τα τάνκς, ενώ αν ζούσε κάμποσα χρόνια νωρίτερα στο Σικάγο το 1886 θα τους κρέμαγε όλους που ζητάγανε ΣΥΛΛΟΓΙΚΑ οκτώ ώρες δουλειά, οκτώ ανάπαυση και οκτώ ύπνο.
- Συνεχίζουμε στο επόμενο δυνατό του σημείο, το μεταναστευτικό. “ Να χρησιμοποιηθούν όσοι μετανάστες δεν μπορούν να απελαθούν για φτηνό εργατικό δυναμικό σε ειδικές οικονομικές ζώνες που ταυτόχρονα θα είναι και περιοχές διαμονής τους. Διαφωνούμε με τις «φιλελεύθερες» απόψεις πως κάθε εργαζόμενος, είτε είναι μετανάστης είτε «ντόπιος», έχει τα ίδια εργασιακά δικαιώματα, διότι είναι ανεφάρμοστες στην πράξη. Όταν κάποιος φεύγει από μια χώρα όπου το επίπεδο αμοιβών είναι 1 δολλάριο τη μέρα είναι πρόθυμος να εργαστεί με αμοιβή που μπορεί να είναι κατώτερη από τον κατώτατο μισθό της χώρας προορισμού, αλλά πάντως είναι πολύ μεγαλύτερη από αυτή που θα έπαιρνε στη χώρα του “. Φίλε μετανάστη δεν ‘πα να βγάζεις την ίδια δουλειά με τον (DNA certified) έλληνα, θα πάρεις λιγότερα. Ή με άλλα λόγια; Αφού μπορείς να εκμεταλλευτείς τον άλλο – κρατώντας τον παράλληλα χαρούμενο γιατί έχει μάθει ο κακομοίρης σε πολύ χειρότερο περιβάλλον εργασίας – κάντο και θα είμαστε όλοι ευτυχισμένοι.. Win, Win που θα ‘λεγε και ο γιωργάκης. Υποθέτω πως τα φυτώρια φράουλας στη Μανωλάδα είναι και το πρότυπο εφαρμογής της παραπάνω θεωρίας για τον κ. Τζήμερο [update 21/5: Το παραπάνω λινκ με τις θέσεις τους για το μεταναστευτικό δε δουλεύει πιά. Όπως γράφει και στο σάιτ τους ” Οι θέσεις μας για το μεταναστευτικό είναι υπό επεξεργασία”. Φαίνεται πως η “ένωση” με τη Δράση του Μάνου απαιτεί βαθιές “ιδεολογικές” θυσίες] .
- Άμεσα σχετιζόμενο με το παραπάνω είναι και η θέση “Να μην ξεχνάμε ότι κάθε εργαζόμενος μετανάστης στερεί μια θέση εργασίας από έναν Έλληνα άνεργο .. τώρα που ο έλληνας είναι απελπισμένος είναι πρόθυμος να δουλέψει και για πολύ λιγότερα.. πολλοί Έλληνες θα δεχόντουσαν να εργαστούν σε οποιονδήποτε τομέα αρκεί να εξασφάλιζαν στοιχειωδώς τα προς το ζην.” Κατα τ’ άλλα το ΚΚΕ επιθυμεί την εξαθλίωση των εργαζομένων, αλλα ας μην προτρέχουμε. Να του θυμίσουμε όμως του κύριου Τζήμερου, τη θέση του χρυσαύγουλου Καιάδα (υπεύθυνου “ιδεολογίας” των ναζιστών) “Αν φύγουν όλοι οι λαθρομετανάστες, που είναι πάνω απο 3 εκ, θα είναι 3 εκ. θέσεις ελλήνων”. Κάθε ομοιότητα στα επιχειρήματα είναι απλά συμπτωματική. Αυτά που λέει για στρατόπεδα εργασίας, ώπα σόρρυ χώρους εργασίας, θα τα αφήσω ασχολίαστα.
- Η άποψη για την Αριστερά. “Ποια Αριστερά; Η πιο αισχρή συντήρηση είναι. Τα δεκανίκια του δικομματισμού… Και τι έχουμε στην Ελληνική Σοβιετία; Τα απολιθώματα του σταλινικού μουσείου της Αλέκας, τους κουτσαβακισμούς και τις τζάμπα μαγκιές του Τσίριζα και το άοσμο και άγευστο ευχολόγιο του Κουβέλη. Θα ήταν όλοι τους γραφικοί, αν δεν ήταν επικίνδυνοι. Επιδιώκουν την εξαθλίωση του εργαζόμενου, το ρήμαγμα κάθε παραγωγικής μονάδας, μπας και «τσιμπήσουν» κανένα ψηφουλάκι. ” Με φοβερά πολιτικά επιχειρήματα αποδομεί την Αριστερά στο σύνολό της. Και λέω εγώ ο βλάκας – αν η Αριστερά έχει όντως αυτό το στόχο και το καταφέρει και τσιμπήσει και πολλά ψηφαλάκια και έρθει και στην εξουσία, μετά τί θα κάνει; Αφού θα ‘χει επιτύχει τους στόχους της κατά τον Τζήμερο. Μάλλον θα αυτοκαταστραφεί ε;
- Κρατάμε για το τέλος το κερασάκι. Όταν ρωτήθηκε ο Mr. Tzimeros για την είσοδο των ναζί στη βουλή είπε “τόσο καιρό ανεχόμαστε τους οπαδούς του Στάλιν, τώρα θα ανεχτούμε και αυτούς του Χίτλερ“. Τα ίδια λέει και στο βίντεο. Συνεπής απέναντι στην κυρίαρχη γραμμή εξίσωσης κομμουνισμού και φασισμού. Στην ίδια γραμμή με κατάπτυστα άρθρα όπως αυτό του Μίχα στο αγαπημένο μου σάιτ protagon. Και μετά θα βγαίνει και θα αναρωτιέται σε λίγο καιρό πώς ενισχύθηκαν οι φασίστες. Και αντιγράφουμε απο τις θέσεις του κόμματός του κυρίου Τζήμερου και τελειώνουμε: “Θεωρούμε αδιανόητο να υπάρχει στην ελληνική Βουλή κόμμα που στο καταστατικό του αυτοπροσδιορίζεται (επί λέξει) ως: «επαναστατική οργάνωση εθελοντών ομοϊδεατών που αγωνίζεται για την ανατροπή του καπιταλισμού και την οικοδόμηση της σοσιαλιστικής-κομμουνιστικής κοινωνίας… καθοδηγείται από την κοσμοθεωρία του μαρξισμού-λενινισμού και τον προλεταριακό διεθνισμό. Εμπνέεται από τη μεγάλη Οχτωβριανή Σοσιαλιστική Επανάσταση… Το πέρασμα από την καπιταλιστική κοινωνία, που βρίσκεται σε βαθιά κρίση, σε μια σοσιαλιστική κοινωνία προϋποθέτει την κατάκτηση της πολιτικής εξουσίας από την εργατική τάξη, την κοινωνικοποίηση των βασικών μέσων παραγωγής…» “
[update 11/5: Η ανάρτηση αυτή αποδείχθηκε τελικά πολύ δημοφιλής, ενω πολλοί άφησαν σχόλια και συμμετείχαν στην κουβέντα απο κάτω. Το πρόβλημα ήταν ότι τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο είχα και έχω πολλή δουλειά και δεν μπορούσα – όσο και αν ήθελα – να ελέγχω τα σχόλια και να απαντάω σε ερωτήματα. Οπότε ή θα άφηνα το διάλογο και τα σχόλια να καταντήσουν ένα μπάχαλο ή θα έκοβα τη δυνατότητα σχολιασμού, το οποίο και έκανα. Ζήτησα συγγνώμη γι’ αυτό αλλά δεν υπήρχε άλλη λύση. Κάνω τη διευκρίνηση γιατί αρκετοί άρχισαν να αφήνουν σχόλια στις άλλες αναρτήσεις και σελίδες του ιστολογιού κατηγορώντας με για έλλειψη δημοκρατικότητας, χούντα, σταλινισμό και διάφορα άλλα συναφή – Εκ της διευθύνσεως]
Manny Calavera 20:12 on 9 May, 2012 Permalink
Συγχαρητηρια για τη συλλογη στοιχειων. Αναδημοσιευω οσονουπω
Βασίλης Τ 21:14 on 9 May, 2012 Permalink
Φίλε μου, μπράβο σου για την πολύ καλή συλλογή που έκανες. Μόλις με έπεισες ότι έκανα πολύ καλά που τον ψήφισα. Και θα το ξανακάνω τον Ιούνιο απ’ότι φαίνεται. Και πάλι ευχαριστώ!
elpasajero 21:30 on 9 May, 2012 Permalink
Δεν μπορώ να πω ότι το πρώτο μου μέλημα ήταν αυτό.. αλλά αν με αυτά που διαβάζεις πείστηκες για το ορθό της επιλογής σου, χαίρομαι που σε βοήθησα..
skatiblaxos 22:32 on 9 May, 2012 Permalink
Κάποια ζωα τον πιστέψανε… Elpasajero πολύ καλή συλλογή… με έβγαλες από κόπο να κάνω τη δουλειά αυτή για να τελειώνουμε με τους τηλεαστέρες της “ελευθερης” αγορας με τις πλατες του κρατους… Ο Βασιλης Τ ειναι αξιος της μοιρας του, εμεις τι φταιμε; Στοιχιματιζω οτι στις προηγουμενες βουλευτικες ηθελε να δωσει μια ευκαιρια στο γιωργακη…
George 00:56 on 10 May, 2012 Permalink
Φίλε Βασίλη, 100% μαζί σου, και εγώ τον ψήφισα και θα τον ξαναψηφίσω. Αν και διαφωνώ με τον αρθρογράφο, πολύ καλή δουλειά για την συλλογή δεδομένων. Nice work! 🙂
konstantina 13:31 on 10 May, 2012 Permalink
Και γω!! τον ξανα φηφίζω ξανά και ξανά και ξανά!! Πάμε γερά Τζήμερε! Αν και πολλοί θέλουν να μας “φάνε”… δε φοβόμαστε!!
Stefanos 23:12 on 9 May, 2012 Permalink
ΤΖΗΜΕΡΩΝΕΙ μια άλλη μέρα!! Τον ψήφισα! και θα το ξανακάνω!!! ειναι καιρος η Ελλάδα να πάει Μπροστα!! ουτε ΔΕΞΙΑ ούτε ΑΡΙΣΤΕΡΑ! ΜΠΡΟΣΤΑ … Η Δημιουργία Ξανά τον Ιουνίου θα είναι στη ΒΟΥΛΗ!
Κατερίνα 23:49 on 9 May, 2012 Permalink
Πες τα Στέφανε!! Επικροτώ και επαυξάνω!
XX 12:18 on 10 May, 2012 Permalink
Κάνε και τον κόπο να δεις την πολιτική πίσω από τις προτάσεις…Δεξιά είναι η Δημιουργία Ξανά, με αναλύσεις που κάνουν τους εργαζόμενους σκυλάκια των εργοδοτών τους. Σκληρή δεξιά πολιτική, αντιγραφή του προγράμματος ΝΔ και της Δράσης. Αν σου αρέσουν οι προτάσεις του, τουλάχιστον ανακάλυψε και τον πολιτικό του στόχο, δεν είναι απολίτικες οι θέσεις του. Ως αφεντικό, ξέρει τι τον βολεύει…
Kostantinos 23:22 on 9 May, 2012 Permalink
ΜΠΡΑΒΟ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ…ΤΙ ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΟ ΦΡΟΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ???
kostis 23:28 on 9 May, 2012 Permalink
“…τα τελευταία 20 χρόνια προσφέρει απο το μετερίζι του marketing στο χώρο της παραγωγικής (καπιταλιστικής) οικονομίας…”.
Μη ξεχάσεις να αναφέρεις ότι πίνει coca cola, φοράει nike και έχει γερμανικό αυτοκίνητο ο καπιτάλας.
Άσε μας ρε φιλαράκι.
Γιαννης 23:31 on 9 May, 2012 Permalink
Εχει ενδιαφερον αυτο που προτεινει για μειωση των βουλευτων σε 200 και οι 100 να ειναι απο κομματικη λιστα!Ποσο γαματος ειναι αυτος ο Τζημερος…
Giannis 10:48 on 10 May, 2012 Permalink
Αυτός άμα ήταν στο χέρι του θα πρότεινε και κατάργηση όλων των βουλευτών, να κυβερνάνε απευθείας οι επιχειρήσεις!
stefanos 23:40 on 9 May, 2012 Permalink
“ Μείωση στις ονομαστικές επικουρικές συντάξεις με σκοπό την εξάλειψη των ελλειμμάτων, Μείωση ελάχιστων μισθών κατά 22%, Μείωση ελάχιστων μισθών για νέους κάτω των 25 κατά 32%. ” αυτα αναφέρονται στο μνημονιο και είνια απο την Αthens Voice και αναρωτιέται ο συντάκτης απο μια λίστα 63 πραγγματων ποια μας φάινοτναι λογικα…δεν νομιζω αυτα τα 2 αλλα ανα γίνουν ολα τα παραπανω τις λίστας?? Anyway,,,, Το ξέρατε ότι το 80% το μνημονιού είνια πρόγραμμα των 2 πρωην κομματων εξουσίας (ΝΔ ΠΑΣΟΚ) που εαν τα είχαν κάνει πράξη δεν θα είμασταν ως χώρα πολύ καλύτερα…. Αυτό που υποστηρίζει η Δημιουργία Ξανά είναι ότι… ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΝΑ ΣΟΥ ΠΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ ΚΑΤΑΡΕΕΙ,,,, και το τι να κάνεις για να μην… ΜΠΟΡΕΙΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ…
elpasajero 23:48 on 9 May, 2012 Permalink
Στέφανε έχεις δίκιο για το σχόλιό σου. Το συγκεκριμένο σημείο δεν ήταν στις προτάσεις του και ζητώ συγγνώμη για το λάθος. Διορθώθηκε.
stefanos 23:58 on 9 May, 2012 Permalink
elpasajero ευχαριστώ!
compasso 23:41 on 9 May, 2012 Permalink
είναι τρομερό ότι κάποιοι άνθρωποι ρίχνουν ανάθεμα στις προηγούμενες επιλογές τους, πασοκ-νδ αλλά κρατάνε άρτια τα κριτήρια με τα οποία ψηφίζαν ως τώρα αυτά τα κόμματα. Μαζί με αυτό, κατέχουν ακέραια άποψη για τη προοπτική και κουνάνε και το δάχτυλο σε εμάς τους υπόλοιπους. Τζήμερο λοιπόν. Για να το λέτε εσείς κάτι θα ξέρετε. Όχι δηλαδή πως το πρότυπο του Τζίμερου και της Μπακογιάννη ήταν η Ιρλανδία που κατέρρευσε πιο πριν και από εμάς. Α ρε Φρίντμαν.
stefanos 23:46 on 9 May, 2012 Permalink
Η Ελλάδα επέλεξε κομμουνιστές και νεοναζί να κυβερνήσουν την ίδια στιγμή Πολιτικές που απέτυχαν χρόνια ΤΩΡΑ!!!! έτσι δεν πάμε ΜΠΡΟΣΤΑ αλλά γυρίζουμε στο Β΄Παγκόσμιο Πόλεμο…
Lycos 23:50 on 9 May, 2012 Permalink
Μάλλον περισσότερο αρεστός γίνεται ο Τζήμερος παρά αντιπαθητικός με αυτά που παραθέτεις.
elpasajero 00:03 on 10 May, 2012 Permalink
Μπορεί και να ‘ναι έτσι.. Όπως είπα και στην αρχή δεν ήταν αυτός ο στόχος μου.. Ο καθένας μπορεί να κρίνει για τον εαυτό του.. Κ εγώ δεν παρέθεσα αντικειμενικά τα σημεία, τα έκρινα απο τη δική μου σκοπιά..
pavlos 02:03 on 10 May, 2012 Permalink
na sou pw, egw simfwnw sta oikonomika 8emata mazi tou. Oi 8eseis tou sto metanasteutiko einai pio sklires ap oso 8a i8ela alla sti teliki Dustixws prepei na bre8ei mia biwsimi lusi kai gia tin Ellada kai gia tous metanastes. Auto p proteinei pisteuw ta fernei se ligi isorropia.
Oso gi auto me tous nazi kai to KKE, nai to leei alla anaferei 3eka8ara oti einai aparadekto na mpainei sti bouli i XA. Den einai 3eka8aro ap t post.
Telos auto gia ta karabia, mono t pasxa eixame 40% meiwsi sta aktoploika eisitiria kai sigoura ftaiei k i apergia.. Autoi p xasan 40% eisodima (ploia, 3enodoxeia, estiatoria), tn epomeni fora 8a pane monoi tous na spasoun tn apergia giati oloi peinane..
Δεν ήξερες… δεν ρώταγες; | Σχολιαστές Χωρίς Σύνορα 23:55 on 9 May, 2012 Permalink
[…] Αναδημοσίευση από τον ευρυτάνα ταξιδιώτη […]
ZAxos 23:57 on 9 May, 2012 Permalink
Τι είν’ τούτος ρε; Θα μας φορολογήσει και το χέσιμο αυτός…
Kostantinos 10:21 on 10 May, 2012 Permalink
συμφωνουμε βρε τι μου γραφεις
Stefanos 00:14 on 10 May, 2012 Permalink
Agaphte ZAXO… να υποθέσω ότι είσαι κοντά στα 40 πάνω κάτω βολεμένος στο ΔΗΜΟΣΙΟ?? ΛΥΠΑΜΑΙ … Αυτα τέλος.. Συρίκνωση του ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΜΕΑ ΤΩΡΑ!
ZAxos 00:25 on 10 May, 2012 Permalink
29 ανεργος πολιτικός μηχανικός και έχω μια φυσική σιχαμάρα για τον Μάνο, την Μπακογιάννη και για το κάθε νεοφιλλευθερο που προσπαθεί να μας πείσει πόσο καλό είναι να παίρνουμε 300 ευρω μισθό Αυτοί οι κυριοι δεν έχουν ιδέα από πολιτική οικονομία, είναι άσχετοι και εμείς θα πρέπει να τους ανεχτούμε σαν ειδικούς…. Πραγματικά δεν μπορώ να διανοηθώ εργάτης να ψηφίζει αυτά τα παράσιτα
Stefanos 00:46 on 10 May, 2012 Permalink
Διευθυντης Δημιουργικού με σπουδες δημοσιες σχεσεις και επικοινωνια 1500 ευρώ με αυτοκίνητο και iphone 4s απο την εταιρεία… Αν είσαι καλό στην ελεύθερη αγορα δεν χάνεσαι!! Επιβιώνεις και αμοίβεσαι… 31 χρονων… Στέφανος
Georgia 12:03 on 10 May, 2012 Permalink
Malista, ekei mas katantisan, na vgainei o kathe aneidikeutos kai na figourarei ton yperogko mistho twn 1500 eurw…siga ta fragka. Ama ta xeis gia tin parti sou kai meneis me ti mamaka sou poly kala einai. An exeis na syntireis spiti kai oikogeneia, ekei na deis pws eksanemizontai! Alla vevaia gia autous pou douleuoun gia 300 einai osa vgazoun se 5 mines…opote giati na min tous to xtypiseis sti mouri!
Darkο 03:10 on 10 May, 2012 Permalink
Stefanos δεν είσαι τόσο καλός όσο νομίζεις γιατί 1500 ευρώ έπαιρνα πριν 12 χρόνια στην ίδια θέση με εσένα και είμαι αυτοδίδακτος. Και ψηφίζω πάντα ΚΚΕ ώστε οι υφιστάμενοι μου να έχουν ίσες ευκαρίες και εργασιακή ποιότητα ζωής. ΑΝτε γεια σου τώρα
Salamykonos 06:58 on 10 May, 2012 Permalink
Κάνω reply στο μνμ του ΖΑχος γιατί σε αυτό που είπε ο Στέφανος πιο κάτω δεν με αφήνει να κάνω reply.
Στέφανε αν είσαι καλός στην ελεύθερη αγορά, στήνεις κώλο και είσαι διατεθειμένος να κάνεις πίπες με απλήρωτες υπερωρίες, δε χάνεσαι. ΑΚΡΙΒΩΣ τα ίδια που προσφέρεις εσύ σήμερα μπορούν να τα προσφέρουν 10άδες άλλοι με πολύ λιγότερα χρήματα (πίστεψέ το ειδικά σήμερα). Κοίτα να δεις, παίρνεις λίγα λεφτά, αυτοκίνητο και iPhone και αμέσως βλέπεις τη ζωή με άλλο μάτι. Φυσικός (Παν. Ιωαννίνων), 34 ετών με μεταπτυχιακό αναγνωρισμένο από ΔΟΑΤΑΠ & πιστοποιήσεις σε δικτυακό εξοπλισμό, 1200ευρώ το μήνα και βγάζω το σκασμό. Προφανώς δεν είχα αρκετά προσόντα για να παίρνω έναν καλύτερο μισθό σαν τον δικό σου. Καλό βράδυ….συνέχισε έτσι και ίσως μια μέρα να σου δώσουν iPad & Lexus…με αυτά πιστεύω ολοκληρώνεσαι!
Sky 09:04 on 10 May, 2012 Permalink
Το iphone και το αυτοκίνητο δηλαδή είναι η επιβράβευση; Μάλλον δεν έχεις καταλάβει πως η ζωή είναι αλλού και μάλιστα τόσο ψηλά που δε θα μπορέσεις να την πιάσεις ποτέ. Στην κρύβουν τα μπιχλιμπίδια που είναι η “άξια αμοιβή” σου
λος 01:30 on 10 May, 2012 Permalink
Δημοσιες σχεσεις και επικοινωνια ε? Και τι ακριβως παραγεις? Αερα? Την υπηρετρια κανεις για 1500 ευρω και δεν το χεις παρει χαμπαρι.
λος 01:34 on 10 May, 2012 Permalink
και οσο για το iphone σου εκτος απτο που να το βαλεις να σε ρωτησω κατι: Ποιοι το φτιαξανε, ποσο πληρωνονται αυτοι και σε τι συνθηκες ζουνε. Αυτοι παρηγαγαν τουλαχιστον ενα προιον. Εσυ περνεις 50 φορες το μισθο τους και δεν παραγεις τπτ. Εισαι η πουτανα των αφεντικων
Δημήτρης 01:40 on 10 May, 2012 Permalink
Με 1500, αυτοκίνητο και iphone 4s? Τι λες τώρα ρε συ…μιλάμε σίγουρα για 4s και όχι για 4? Γιατί πιστεύω ότι για αυτό το ‘s’ αξίζει να βάλουμε 10 μετανάστες να δουλέψουν ως ‘νέοι’ δούλοι για 1 ευρώ την ημέρα…
Ευτυχώς βλέπω υπάρχουν ακόμα μεγάλοι Έλληνες που βάζουν το ‘4s’ πάνω από την ισότητα των ανθρώπων ανεξαρτήτου εθνότητας…οι Νεοναζί σε πείραξαν όμως…για ρίξε μια ματιά στο γυαλιστερό 4s σου να δεις έναν…είσαι αξιολύπητος
leeduix 00:20 on 10 May, 2012 Permalink
epiteloys enas anthrwpos poy ta leei exw apo ta dontia k POLITIKA ORTHOS syntassomai
Giorgos 00:26 on 10 May, 2012 Permalink
Έχετε χεστεί πάνω σας όλοι μου φαίνεται με την άνοδο και την αξιέπαινη απήχηση που εχει ο κ. Τζήμερος ήδη..Ήθελα να ξερα σε τι ακριβώς διαφωνείτε?Τί απο όσα δηλώνει τόσο καιρό καποια στιγμή δεν τα έχετε πει και εσείς ή δεν τα εχετε επιθυμήσει.Τωρα αν ψαχνετε και ανθρωπο που θα ικανοποιεί μεχρι και την πιο φαντασιόπληκτη επιθυμία σας σορρυ αλλα δεν ειναι πρεσβευει αυτο η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ..ο άνθρωπος ειναι ρεαλιστης με προτάσεις απολυτα λογικες και ρεαλιστικές!Ισως γιατι εχει ζησει στο εξωτερικό και το μυαλο του ειναι αρκετα πιο διευρημενο απο πολλων σε αυτον τον τοπο..Συγχαρητήρια και παλι στην δημιουργια και ευχομαι να μπουν στην βουλη στις επομενες εκλογες να ακουστει και μια αξιοπρεπής,εντιμη και βιοσιμη προταση μεσα σε αυτο το μπουρδελο!Καληνυχτα μας και καλη επιτυχια στην προσπαθεια σπήλωσης και λασπολογησης καθε νέας ιδεας και ανθρώπου σε αυτην την δυσμηρη πολιτικη σκηνη!
mindform 00:28 on 10 May, 2012 Permalink
….αμα σηκωσει τα μανικια για να πεσει στα σκατα θα φανει το Rolex (κανα 25αρι χηνες) και θα ξεβρακωθουμε γενικοτερα σαν κομμα….ασε που οταν ειναι να πας σπιτι κουρασμενος απο το καματο θες 18 λεπτα να πεσεις στο κρεβατι αφου το δωματιο απεχει απο την εξωπορτα γυρω στα 230 τ.μ σε επιφανεια…..και δεν φτανουν ολα αυτα,εχεις αυριο και την γαμημενη την πορεια στο πεζοδρομιο και δεν ξερεις αν πρεπει να φορεσεις τις φωκιες η το Nike air max μπας και ειναι τιγκα στην λακουβα επειδη ο καλοπληρωμενος (για τα δεδομενα της πατριδας του) ινδος δεν ειχε υλικα για να την κλεισει,γιατι ο δημος “ντεν πλερωνει κατολου mister,καλικι και πλεκες τα εχει?”.Το προσπερνας ομως γιατι η μερα εχει να κανει με το δικαιωμα σου να πληρωνεσαι με bonus επι των πωλησεων και το καθηκι “δεν μου το δινει λεει γιατι δεν το γραφει και πουθενα στην συμβαση που υπογραψαμε οι ΔΥΟ μας mister” και επειδη δεν εχει παρει πρεφα ποσο αγωνιστης εισαι οταν πειραζουν τα δικαιωματα σου,σου λεει και ενα “ασε που περνεις και περισσοτερα απο αυτα που οριζει το κατωτατο,αρα για τα εδω δεδομενα εισαι και ακριβοπληρωμενος,και για τραβα ρωτα ποσα περνει ενας marketeer στην ινδια”…..”και που να τον βρω” λες γεματος απορια….”στο πεζοδρομιο απεναντι ρε μαλακα ετοιμαζει τις λακουβες για αυριο!!!!!”
Kostantinos 00:38 on 10 May, 2012 Permalink
Φτιαχτε ενα βιντεο στυλ θεμου αναστασιαδη με τα καλυτερα του τζημερου…τοση αθλιοτητα ειναι για πολλα γελια
ZAxos 00:58 on 10 May, 2012 Permalink
Τοτε να υποθέσω ότι δεν είμαι καλός, πάντως με 30% ανεργία( ανεπίσημα στοιχεια) πολλοί πρέπει να είναι αχρηστοι σε αυτό τον τόπο, η ελευθερη αγορά που επικαλείσαι οδηγήται μοιραία στα μονοπώλια ή ολιγοπώλεια και ο αντγωνισμός πάει περίπατο όταν 120 επιχειρήσεις κατέχουν την οικονομία Κανένας φιλευθερισμός δεν υπάρχει και καμιά ελευθερη αγορά είναι έννοιες παραπλανικές σε σχέση με την πραγματικότητα. ¨Οσο για την επιβίωση , ένα έχω να πω, ο στόχος δεν είναι η επιβιωση αλλά η ευημερία, να δουλευεις 8 η 7 ωρες και τις υπόλοιπες να μπορείς να ζεις.
τζιμ 07:42 on 10 May, 2012 Permalink
Εγώ λέω να δουλεύουμε 2,5 ώρες και να πληρωνόμαστε για 16ωρο! Είναι η αντίθετη γνώμη του άρθρου παραπάνω και λογικά την υποστηρίζεις… Άνεργος γενικά ή στον τομέα σου φιλαράκι; Γιατί και εγώ άνεργος δημοσιογράφος είμαι αλλά εργάζομαι σε άλλο μετερίζι. Αν περιμένει το 30% που λες, να βρει δουλειά αποκλειστικά στον τομέα του, επειδή έχει την εντύπωση πως αφού σπούδασε, θα μπει στον τομέα του σώνει και ντε, τότε να με συγχωρείς αλλά δεν κάνουμε ευημερία!
kollaps 01:33 on 10 May, 2012 Permalink
Εντάξει, πάρε και τους άλλους “καλούς” και πηγαίντε στην ελεύθερη αγορά κάποιας άλλης χώρας, εμείς εδώ είμαστε καθυστερημένοι και θέλουμε Σοβιετία. Είμαι σίγουρος ότι θα σκίσετε όπου και να πάτε.
Εντωμεταξύ ο άλλος λέει ότι είναι “παραγωγική οικονομία” η διαφήμιση και το marketing, μόνο κάποιο διεστραμμένο οργουελικό μυαλό θα μπορούσε να το πει αυτό. Λοιπόν, αύριο λέω να φάω για μεσημεριανό διαφήμιση και το βράδυ θα πάω να κοιμηθώ στο marketing.
babouinos 00:41 on 10 May, 2012 Permalink
Έλεγα και εγώ, τι μου βρωμάει με το Τζήμερο… πολύ καλό το summary αλλά μπορούμε να το εμπλουτίσουμε ακόμα περισσότερο (από το site τους): Εθνική Άμυνα και Ασφάλεια, και ειδικότερα ΕΞΟΠΛΙΣΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ.
Σύνδεση των πανεπιστημίων με την εφαρμοσμένη έρευνα στον τομέα της άμυνας.
Ίδρυση, με ιδιωτικά κεφάλαια, τεχνολογικού πάρκου με έμφαση στην αμυντική τεχνολογία.
ε καλό;
pavlos 10:41 on 10 May, 2012 Permalink
Den einai logiko na sindeseis tis antistoixes sxoles, me tn efarmosmeni ereuna st amina?? De 3erw, nomizw einai autonohto…
babouinos 11:12 on 10 May, 2012 Permalink
δεν είμαι καν υπέρ επενδύσεων σε εξοπλιστικά προγράμματα για άμυνα κλπ. Έχουμε πιο σημαντικά θέματα ν’ ασχοληθούμε, όπως αντί τεχνολογικού πάρκου για άμυνα, τεχνολογικό πάρκο για την Υγεία.
θα μπορούσε να Επίσης σύνδεση των πανεπιστηνίων, εμμέσως πλην σαφώς τις συνδέει με εταιρείες, π.χ. intracom του Κόκκαλη.
Τα πανεπιστήμια και σχολές πρέπει να παραμείνουν μακρυά από τον έλεγχο των εταιριών, βιομηχανιών κλπ.
dimitris 13:34 on 10 May, 2012 Permalink
Αυτό που λείπει τελικά από αυτή την χώρα είναι η μπέσα και η ανάπτυξη. Για την μπέσα καλά θα κάνουμε να το σκευτόμαστε τριπλά στις εκλογές γιατί τελικά το ψάρι βρωμάει από το κεφάλι. Όσο για την ανάπτυξη μόνο αυτός ο τρόπος υπάρχει τελικά. babouinos αν βρεις τα λεφτά για επενδύσεις σε ανάπτυξη ώστε να δημιουργήσουμε με κάποιον τρόπο ένα πλεόνασμα κάποια στιγμή να το πεις κα σε εμάς. Εγώ προσωπικά βλέπω επιχειρήσεις να ζητούν τεχνολογία και νέα προιόντα, να ζητούν από πανεπιστήμια έρευνα και αυτά να κλείνουν τις πόρτες τους. Μπορεί να δημιουργηθεί κοινό μέτωπο με την παιδεία-έρευνα και τις εταιρίες. Τα ποσοστά, τα πνευματικά δικαιώματα και τον κόπο μπορείς να τον κατοχυρώσεις. Όπως γίνεται και στο εξωτερικό εδώ και 30 τουλάχιστον χρόνια. Οι όροι είναι αρκετά δίκαιοι. Και να μην είναι μπορούμε να τους αλλάξουμε. Συμφωνίες είναι, όχι ξεπούλημα. Και όποιος τελικά επικροτεί την άποψή σου ας σκευτεί τελικά τι γίνεται με τα προιόντα που παράγονται από την Ελλάδα και δεν αξιοποιούνται από ελληνικές επιχειρίσεις. Βρίσκουν ξένους χορηγούς, πωλούνται ακόμα και πατέντες στο εξωτερικό και στην συνέχεια ο φίλος μας παραπάνω έχει το iphone 4s στα χέρια του και δεν ξέρει κάν ότι έχει κάτι ελληνικό μέσα του. Και περιττό να σου πω ότι πληρώνει αδρά κάτι που τελικά δεν θα αποδώσει τίποτα στην ελληνική οικονομία. Αυτό θες; Έτσι πιστεύεις ότι θα υπάρξει ποτέ ανάπτυξη;
Υστερόγραφο
Προγράμματα για τον στρατό πάντα τρέχουν. Τα πανεπιστήμια πάντα δημιουργούν παραπλήσια προγράμματα. Μάλλον τελικά είμαστε πολύ large και θέλουμε να πληρώνουμε 2 φορές το κόστος για την ίδια έρευνα. Έτσι, από λόξα. Ας πάρουμε απόφαση πιά ότι ζούμε σε μία κοινωνία. Όλοι μαζί. Δεν μπορούμε να είμαστε ανεξάρτητοι κοινωνικά,χωρίς αυτό να σημαίνει ότι θα πρέπει να είμαστε εξαρτημένοι ταξικά ή προσωπικά.
pavlos 13:35 on 10 May, 2012 Permalink
Stis 8eseis tou tonizei oti 8a meiw8oun ta e3oplistika programmata kai autes oi ependiseis ousiastika einai ta antibara.
Oso gia ta panepistimia, simfwnw oti prepei na einai makria ap tn elegxo twn etairiwn Alla auto de simainei oti dn mporoun na kanoun meletes panw sti pragmatiki oikonomia. Den einai oles oi etaireies o Kokalis..
Δ.Τ. 00:59 on 10 May, 2012 Permalink
http://liberalcreta.pblogs.gr/2012/03/h-freskada-toy-tzhmeroy.html
http://oakke.blogspot.com/2012/03/blog-post_26.html
http://x1728.wordpress.com/2012/03/26/1728-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%BC%CE%AE%CE%BD%CE%B1-%CF%83%CF%84%CE%B7-%CE%B4%CE%B7%CE%BC%CE%B9%CE%BF%CF%85%CF%81%CE%B3%CE%AF%CE%B1-%CE%BE%CE%B1%CE%BD%CE%AC/
Το ”σαμποταζ” των ΜΜΕ στον παραπονιαρη Τζημερο. Απο την ιστοσελιδα της ΔΞ οι εμφανισεις του ”ιδρυτη και προεδρου” οπως αποκαλουν τον ΑΜ Τζημερο μεσα σε 15 μερες τον Μαρτιο-Απριλιο. Μιλαμε τετοιο ”σαμποταζ” πως το αντεξε o ”μεταρυθμιστης”;
saz 01:07 on 10 May, 2012 Permalink
30% ανεργία μόνο στον ιδιωτικό τομέα, δεν είδα το δημόσιο να απολύει. Στα ολιγοπώλια δεν οδηγεί ο ανταγωνισμός, αλλά ο καταναλωτής, γιατί πας στο carefour και δεν πας στον μπακάλη της γειτονιάς? Μήπως γιατί είναι ακριβότερος και εσύ ένας βολεψάκιας καταναλωτής? Στη ζωή σου ιεραρχείς, πρώτα επιβιώνεις και μετά σε απασχολεί η ευημερία… Εσύ θες (χωρίς να ιδρώσεις) μισθό 1500 επειδή θα στα εγγυηθεί το κράτος. Αυτά είναι last year, πουθενά στο σύμπαν δεν υπάρχει δωρεάν γεύμα…
dimitris 01:08 on 10 May, 2012 Permalink
Σωστός ο Τζίμερος. Οι τραμπούκοι του ΠΑΜΕ διασύρουν τον τουρισμό και την οικονομία της χώρας και καθόμαστε και τους καμαρώνουμε. Για κάθε θέση εργασίας που υποτίθεται πως προστατεύουν στη ναυτιλία, χάνονται 100 στον τουρισμό.
Ο Τζίμερος δεν λέει τίποτα φοβερό, να εφαρμοσθεί ο νόμος της δημοκρατικής πολιτείας ζητάει. Ο νόμος της Παπαρήγα μπορεί να εφαρμοστεί στους απολυμένους της Τυποεκδοτικής και του Ριζοσπάστη.
johnies 12:26 on 10 May, 2012 Permalink
a mpa mipws kai gia tin sunexi auksisi twn naulwn , kathws kai gia tis katargiseis twn dromologiwn stin agoni grammi ftaine pali oi apergies tou pame???
logialogia 13:28 on 10 May, 2012 Permalink
στον dimitris πάει το “πέστα άνθρωπέ μου”…
Athanasios Megas 01:17 on 10 May, 2012 Permalink
Polu kalo arthro, euxaristo, alla pistevo tha itan epithimito na afisoume tous xaraktirismous kai o kathenas na vgalei ta sumperasmata tou apo auta pou exei na pei o kirios Tzimeros, kai oxi apo auta pou grafonte edo.
Gia paradigma to thema tis metanastefsis tha mporouse kapoios na to dei apo mia alli optiki gonia. Otan pas kai xtipas tin porta tou allou giati den exeis pou na mineis den mporeis na exeis tin apetisi na mirastei o allos to krevati tou mazi sou, na se taizei kai na se potizei.
Enas omos kalos xristianos tha mporouse na se voithisei na ftiakseis to diko sou spiti paradipla me to na sou dosei mia doulia kai mia stegi pano apo to kefali sou tora pou den exeis tipota.
Kai ego metanastis eimai, meno sto eksoteriko apo ta 19 mou giati den maresei i nootropoia stin Ellada. Panepistimio ekso teliosa, doulia ekso exo, alla den apetisa tipota apo tous ntopious. An den mou aresei fevgo.
Elpizo o kathenas na kanei tin erevna tou kai i politiki tou apopsi na einai siniditi kai oxi antigrafi tou ti diavase se ena blog i akouse stin tileorasi.
elpasajero 10:06 on 10 May, 2012 Permalink
Προφανώς αυτό που λές τελευταία είναι κ αυτό που με ώθησε να μαζέψω 5 πράματα απο το πρόγραμμά του για να βοηθήσω τον καθένα στην έρευνά του. Συμφωνώ απόλυτα.
President 01:23 on 10 May, 2012 Permalink
Και προφανώς, μην ακούσω τίποτα για απεργίες ε; ” Η «περιφρούρηση απεργίας» είναι ποινικό αδίκημα και με την υπάρχουσα νομοθεσία. Εμποδίζεις το πλοίο να αποπλεύσει; Σύλληψη και αυτόφωρο!
Ρε αδερφε ο Τζημερος λεει για την ΠΕΡΙΦΡΟΥΡΗΣΗ εσυ λες για τις ΑΠΕΡΓΙΕΣ.(τις οποιες τις θεωρει νομιμες κανονικα) .Δεν παραποιεις το νοημα εδω?
elpasajero 10:04 on 10 May, 2012 Permalink
Ναι αλλά με τη θέση του αυτή στην ουσία καταλύει το όποιο νόημα της απεργίας. Πάρε για παράδειγμα, τη Χαλυβουργία. Σε κάθε συνέλευση η πλειοψηφία των εργαζομένων αποφασίζει συνέχιση της απεργίας. Σύμφωνα με τον κ. Τζήμερο θα έπρεπε να πάνε σπίτια τους ή στο πεζοδρόμιο και να αφήσουν τους άλλους να δουλέψουν. Όπου οι άλλοι μπορεί κάλλιστα να είναι και απεργοσπάστες άσχετοι, άνεργοι ή μετανάστες, έτσι για να συμπληρώσει το δυναμικό. Ποιό το νόημα της απεργίας τότε; Ποιά η πίεση που θα ασκήσει στο κάθε αφεντικό για να δεχτεί τις όποιες διεκδικήσεις σου.
pavlos 10:36 on 10 May, 2012 Permalink
Koita, idi auto einai paranomo me tis apergeies, alla kanenas dn efarmozei to nomo.
Katalavainw auto p les, alla an opws les i pleiopsifia apofasise kati, tote e3 orismou an s leipei to 50% twn ergazomenwn sou, exeis problima. Giati omws na prepei na empodiseis k t allo as poume 30% pou gia kapoio logo i diafwnei me ta aitimata, i otidipote na doulepsei?
President 11:00 on 10 May, 2012 Permalink
Το νοημα της απεργιας ειναι οτι στερεις απ το αφεντικο σου τις υπηρεσιες σου δε του “πουλας προστασια” με καταληψεις κτλ.Οσο για την πιεση ειναι μεγαλη συζητηση…
Γι αυτο που ειπες γα τη συνελευση το 20% που δε ψηφισε απεργια εχει δικαιωμα να κανει οτι θελει στη ζωη του σωστα?
elpasajero 12:30 on 10 May, 2012 Permalink
Ποιός είπε να του “πουλάς προστασία”; Ναι μπορεί να κάνει ό,τι θέλει σεβόμενο την πλειοψηφία των συναδέλφων του..
kat 01:58 on 10 May, 2012 Permalink
Οσοι ψηφισαν τον κ.Τζημερο λοιπον, να υποθεσω οτι δεν ειχαν προβλημα με την πολιτικη του πασοκ και τα μετρα λιτοτητας που εφερε, αλλα με τα προσωπα. Επιθυμειτε αλλαγη προσωπων και οχι αλλαγη πολιτικης δλδ! αλλα πρεπει κανεις να εχει την αναλογη ευφυΐα για να καταλαβει οτι ο κ τζημερος μιλαει για καταστρατήγηση ελευθεριων κ την καταλληλη παιδεια για να μην προσβαλλει συμπολιτες του σε μια τετοια δυσκολη εποχη. Αγαπητε Στεφανε δε μετραμε τα πουλια μας εδω! Χρειαζεται αλληλεγγυη για να παμε μπροστα οπως κι εσυ επιθυμεις. ΚΑΤΕΡΙΝΑ 33, εργαζομενη
ΓΠ 01:59 on 10 May, 2012 Permalink
Είναι ο κλασικός τύπος που στο τέλος φεύγει με ελικόπτερο! χοχο
kat 02:09 on 10 May, 2012 Permalink
Οσοι ψηφισαν τον κ.Τζημερο λοιπον, να υποθεσω οτι δεν ειχαν προβλημα με την πολιτικη του πασοκ και τα μετρα λιτοτητας που εφερε, αλλα με τα προσωπα. Επιθυμειτε αλλαγη προσωπων και οχι αλλαγη πολιτικης δλδ! αλλα πρεπει κανεις να εχει την αναλογη ευφυΐα για να καταλαβει οτι ο κ τζημερος μιλαει για καταστρατήγηση ελευθεριων κ την καταλληλη παιδεια για να μην προσβαλλει συμπολιτες του σε μια τετοια δυσκολη εποχη. Αγαπητε Στεφανε δε μετραμε τα πουλια μας εδω! Χρειαζεται αλληλεγγυη για να παμε μπροστα οπως κι εσυ επιθυμεις. ΚΑΤΕΡΙΝΑ 33, εργαζομενη κ πολυ κα
pavlos 10:31 on 10 May, 2012 Permalink
poia politiki tou pasok? Ta 2 megala kommata ap t 2004 bgainoun me to sin8ima na kanoun metaru8miseis kai mono metarru8miseis dn exoun kanei. Grafiokratia menei, diaf8ora menei k ola ta skata menoun. T mono p ekane to pasok itan na kopsei orizontia mis8ous kai sinta3eis. No wonder giati dn petixe.
O Tzimeros toulaxiston sou leei sta moutra metrimena pramata. De s aresoun, de to psifizeis, s aresoun t psifizeis. Oute 3ilinos logos, oute akatalavistikes protaseis.
logialogia 12:30 on 10 May, 2012 Permalink
Για πια ακριβώς αλληλεγγύη μιλάμε? Την αλληλεγγύη του καναπέ ή για σχετικές απόψεις της Κανέλλη ότι οι εθελοντές είναι χάπατα…. Για πια αλληλεγγύη μιλάμε ? Όταν εγώ και εσύ κάνουμε το σκ…. μας παξιμάδι και μας περισσεύουν για το διπλανό μας ενώ παράλληλα ο Τσιπράκος και η Αλέκα ενισχύουν τα κόμματά τους από τον δημόσιο κορβανά , και μη μου πεις τώρα ότι τα κάνανε φρατζόλες και γάλατα, αφίσες και διαφημίσεις τα έκαναν.
elpasajero 12:37 on 10 May, 2012 Permalink
Πάλι καλά που δεν είπες ότι στο κκε ή στο σύριζα πλουτίζουν και απο τις κρατικές επιχορηγήσεις.. είναι γνωστό άλλωστε ότι η αλέκα έχει πλουτίσει ως γ.γ. του κόμματος.. εγω δε βρίσκω κανένα κακό στο να ενισχύεις ένα κόμμα που παλεύει για την εργατική τάξη πάντως..
Triton 03:04 on 10 May, 2012 Permalink
Το άρθρο σου περιέχει αμφιλεγόμενη και χοντροκομμένη κριτική χωρίς επιχειρηματολογία. Μάλλον απευθύνεσαι σε ομοϊδεάτες σου. Νομίζω ότι θα έχει διαφορετικό αντίκτυπο από τον προσδοκόμενο. Δίνεις ψήφους.
elpasajero 10:11 on 10 May, 2012 Permalink
Η κριτική που κάνω δεν αποσκοπεί στο να πείσω κάποιον. Παραθέτω κάποιες θέσεις του Τζήμερου με δικά μου προσωπικά σχόλια. Ο καθένας μπορεί να κρίνει και τις θέσεις και τα σχόλια μου. Και να μαυρίσει ό,τι απ’ τα δύο θέλει, ή και τα δύο στην τελική.
Sotiris 03:05 on 10 May, 2012 Permalink
Stefanos εγώ ειμαι καλύτερος απο σένα, ελεύθερος επαγγελματίας 3000+ ευρω το μήνα και iphone 4s αγορασμένο με ΔΙΚΑ ΜΟΥ χρήματα… παρ’ ολα αυτα πιστευω οτι ο Τζήμερος λεει μπούρδες όπως και εσύ βέβαια, (με το συμπάθιο)
SPIROS 07:07 on 10 May, 2012 Permalink
ΑΠΙΣΤΕΥΤΕ ” Διευθυντή Δημιουργικού με σπουδες δημοσιες σχεσεις και επικοινωνια 1500 ευρώ με αυτοκίνητο και iphone 4s απο την εταιρεία… Αν ΕΙΣΑΙ καλός στην ελεύθερη αγορα δεν χάνεσαι!! Επιβιώνεις και αμοίβεσαι… 31 χρονων… Στέφανος” ΘΕΡΜΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ , αν εχεις σπουδάσει δημόσιες σχέσεις και επικοινωνία και επιχειρηματολογείς με αυτόν τον τρόπο… Τελικά αφού έχεις δωρεάν iphone 4s είσαι ο καλύτερος όλων…
SPIROS 07:16 on 10 May, 2012 Permalink
Τωρα που το σκέφθηκα καλύτερα, μάλλον ο ΣΤΕΦΑΝΟΣ ειναι υπάλληλος του ΤΖΗΜΕΡΟΥ.
Άξιος ο μισθός του. Για την προσήλωση του στα ιδεώδη του αφεντικού θα έχει δωρεάν το επόμενο μοντελάκι του iphone…
Stefanos 08:28 on 10 May, 2012 Permalink
Okay μπορεί να είσαι 29 αλλά σκέφτεσαι σαν τους γονείς μου που είναι κολλημένοι στο παρελθόν μήπως Θές με 7 ώρες δουλειά να παίρνεις και 1000 ευρώ;
Salamykonos 08:32 on 10 May, 2012 Permalink
Κάνω reply στο μνμ του ΖΑχος γιατί σε αυτό που είπε ο Στέφανος πιο κάτω δεν με αφήνει να κάνω reply.
Στέφανε αν είσαι καλός στην ελεύθερη αγορά, στήνεις κώλο και είσαι διατεθειμένος να κάνεις πίπες με απλήρωτες υπερωρίες, δε χάνεσαι. ΑΚΡΙΒΩΣ τα ίδια που προσφέρεις εσύ σήμερα μπορούν να τα προσφέρουν 10άδες άλλοι με πολύ λιγότερα χρήματα (πίστεψέ το ειδικά σήμερα). Κοίτα να δεις, παίρνεις λίγα λεφτά, αυτοκίνητο και iPhone και αμέσως βλέπεις τη ζωή με άλλο μάτι. Φυσικός (Παν. Ιωαννίνων), 34 ετών με μεταπτυχιακό αναγνωρισμένο από ΔΟΑΤΑΠ & πιστοποιήσεις σε δικτυακό εξοπλισμό, 1200ευρώ το μήνα και βγάζω το σκασμό. Προφανώς δεν είχα αρκετά προσόντα για να παίρνω έναν καλύτερο μισθό σαν τον δικό σου. Καλό βράδυ….συνέχισε έτσι και ίσως μια μέρα να σου δώσουν iPad & Lexus…με αυτά πιστεύω ολοκληρώνεσαι!…
Capiman 09:34 on 10 May, 2012 Permalink
Stefanos έχεις απόλυτο δίκιο, κανονικά θα πρέπει να δουλεύεις 12 ώρες για 800 ευρώ. Και αυτό άμα είσαι και καλός και σε απορροφήσει η ελεύθερη αγορά. Αλλιώς 12 ώρες για 200 ευρώ!! Άκου εκεί οι ατάλαντοι να θέλουν να ζουν και αξιοπρεπώς, βρεουστ!
Επίσης, προσπαθώντας να σε συνετίσω να σου προτείνω να επιστρέψεις το iPhone 4S και το Autobianchi πίσω στην εταιρεία, διότι νομίζω πως καταχράζεσαι την καλοσύνη τους. Εκτός βέβαια αν δουλεύεις >20 ώρες, όπου τότε ίσως θα αξίζεις και ένα μεταχειρισμένο iPad του 2010.
Nikos 09:50 on 10 May, 2012 Permalink
Γαϊδουριά του. Με 7 ώρες δουλειά πάνω από 100 ευρώ το μήνα είναι κλοπή.
Για την καϋμένη την εταιρεία.
firfiriki 10:13 on 10 May, 2012 Permalink
Σου φαινεται τοσο εξωφρενικο να αμειβαισαι με 1000 ευρω και να δουλευεις 35ωρο; Το 35ωρο ισχυε στη Γαλλια εδω και τουλαχιστον 1 δεκαετια, και με πολυ καλυτερους μισθους. Αλλωστε εντελως προχειρα αν διαιρεσεις τον πλουτο που παραγεται τωρα στην Ελλαδα δια του αρiθμου των ανθρωπων σε ηλικια που μπορουν να εργαζονται πρικυπτει περιπου 2500 ανα ατομο και περισσευουν 1500 για καθε συνταξιουχο. Μηπως ο πλουτος που παρεγεται δεν κατανεμεται ισότιμα; Μηπως καποιοι ληστευουν την εργατική δυναμη αυτων που η εργασια τους ειναι εξαρτιμενη (δηλ τους μισθωτους); Μηπως η ανεργία ειναι ο τροπος να μας εκβιαζουν να δεχομαστε να δουλευουμε σαν σκυλια για ψιχουλα; (39 χρονων, με πτυχιο Ελληνικου πανεπιστημιου και μεταπτυχιακο στο Λονδινο, αφισα καριερα εκει για να γυρισω στην πατριδα και ειμαι εδω και 2 χρονια ανεργη ή δουλευω μαυρα για 300 ευρω)
pavlos 13:39 on 10 May, 2012 Permalink
De katalavainw pws i suzitisi egine gia wres kai mis8ous… Oi mis8oi dn e3artwntai toulaxiston amesa ap to prw8ipourgo.. An DEN parageis 1000 eurw tis 35 wres, pws ginetai na sts plirwsoun? Sigoura mporoume na malwsoume gia to pou einai i xrusi tomi ALLA prepei prwta na bgazoume ta lefta pou plirwnomaste, na mpoume se ena anaptu3iako dromo kai meta suzitame gia to pws 8a moirasoume ta kerdi.. Auti ti stigmi i Ellada, DEN exei kerdi. Opote plirwnei oso mporei gia na mi kleisei.
NAI einai malakia kai adiko gia poli kosmo, alla auti ti stigmi dn iparxei enallaktiki..
Φεν.ι.α 10:55 on 10 May, 2012 Permalink
αγαπητε Στεφανε ..τα χρονια περνανε γρηγορα …οταν θα γινεις 51 και θα εχουν βγει στην ..ελευθερη αγορα καλλιτεροι ,με πιο συγχρονεσ σπουδες στα 31 τους χρονια ..και εσυ δεν θα εχεις θεση γιατι το πτυχιο σου και η προυπηρεσια σου δεν θα αξιζουν τιποτα ελπιζω να σου εχει μεινει τουλαχιστο το τηλεφωνο …
manolis 08:54 on 10 May, 2012 Permalink
oxi re stefane,
egw thelw na doulevw 4 wres ti mera kai na pairnw arketa lefta gia na dw aksioprepws.
ti prepei dhladh? na thelw na doulevw 14 wres ti mera?
pwpw autoi oi fileleftheroi se anevazoun to aima sto kefali
firfiriki 09:26 on 10 May, 2012 Permalink
Σου φαινεται τοσο εξωφρενικο να αμειβαισαι με 1000 ευρω και να δουλευεις 35ωρο; Το 35ωρο ισχυε στη Γαλλια εδω και τουλαχιστον 1 δεκαετια, και με πολυ καλυτερους μισθους. Αλλωστε εντελως προχειρα αν διαιρεσεις τον πλουτο που παραγεται τωρα στην Ελλαδα δια του αρηθμου των ανθρωπων σε ηλικια που μπορουν να εργαζονται πρικυπτει περιπου 2500 ανα ατομο και περισσευουν 1500 για καθε συνταξιουχο. Μηπως ο πολυτος που παρεγεται δεν κατανεμεται ισότιμα; Μηπως καποιοι λιστευουν την εργατική δυναμη αυτων που η εργασια τους ειναι εξαρτιμενη (δηλ τους μισθωτους); Μηπως η ανεργεία ειναι ο τροπος να μας εκβιαζουν να δεχομαστε να δουλευουμε σαν σκυλια για ψιχουλα; (39 χρονων, με πτυχιο Ελληνικου πανεπιστημιου και μεταπτυχιακο στο Λονδινο, αφισα καριερα εκει για να γυρισω στην πατριδα και ειμαι εδω και 2 χρονια ανεργη ή δουλευω μαυρα για 300 ευρω)
Ιrene 09:49 on 10 May, 2012 Permalink
Συμπληρώνω τις δημοκρατικές θέσεις: Θεσμοθέτηση δύο ειδών φυλακών, προϋπόθεση 5 χρόνων εργασίας για να έχει ο πολίτης δικαίωμα εισόδου στον πολιτικό στίβο, 7 μελές συμβούλιο Σοφών (!) για τη διαχείριση των Πανεπιστημίων…Τα μελιστάλαχτα λόγια και τα ήρεμα σταθερά βλέμματα αποτελούν το πιο επικίνδυνο προσωπείο του φασισμού…
νικ 09:51 on 10 May, 2012 Permalink
Όχι, θέλω με 4 ώρες δουλειά να παίρνω 1000 ευρώ !!
Η τεχνολογική εξέλιξη της εποχής επιτρέπει στον ανθρωπο να ζει άνετα χωρίς να δουλεύει σαν το σκυλί και να πληρώνεται γι αυτο!! – ειδικά στην Ευρώπη των κοινωνικών κατακτήσεων. Αν δεν το χωνέψουμε αυτό και συνεχίσουμε να τρώμε τη φόλα του ανταγωνισμού και της προσωπικής ευθυνης, σε λίγο θα καταντήσουμε είτε να δουλεύουμε για τίποτα και να μαστε και ευχαριστημένοι, είτε καταθλιπτικοί άνεργοι, αφού θα έχουμε πειστεί πως είμαστε άχρηστοι για την κοινωνία – που δεν θα υπάρχει πλέον, αλλά θα έχει μετατραπεί απο κοινωνία ανθρώπων, σε συνοθύλευμα προσωπικών ανταγωνισμών, επιτυχιών και ναυαγίων. Με τις υγειες μας
GVTG 09:52 on 10 May, 2012 Permalink
Σωστός ο Τζήμερος. Αυτά που λέει είναι η κοινή λογική.
Kostantinos 09:55 on 10 May, 2012 Permalink
ο τύπος το λέει και μόνος του: είναι η Google των κομμάτων. Μαζεύει ό,τι πιασάρικες απόψεις κυκλοφορούν από δεξιούς, (ακροδεξιούς, πάνω, κάτω, πίσω, μπροστά) ναζί, και κάποιους ηλίθιους και τις ενώνει σε ένα κόμμα.. Το κακό όμως είναι ότι βρίσκει κοινό που ντρέπεται να αναγνωρίσει αυτες τις πολιτικές στα ήδη υπάρχοντα κόμματα και απενοχοποιείται μια χαρά με αυτόν τον επαγγελματία διαφημιστή.
ΗΛΙΑΣ 10:00 on 10 May, 2012 Permalink
Στεφανε,εχεις αναρωτηθεί γιατί δεν υπάρχουν 30χρονοι υπουργοί ;….διοτι δεν έχουν τη δυνατότητα να σκεφτούν πιο πέρα από την ημέρα που ζουν….πως να εμπιστευθείς ενα άτομο που την σκεψη του την καθορίζει το επίπεδο της αδρεναλίνης του….ο Ζαχος ειναι πιο προσγειωμενος,ισως να φταιει το αντικειμενο των σπουδων του ή να το εκθέσω καλλίτερα ,επιλεγουμε τις σπουδες μας αναλογα με την ωριμοτητα μας…..ειμαι κοντα στα 50…..απαντησε μου σε 20 χρονια..!!
Kostantinos 10:13 on 10 May, 2012 Permalink
Αυτο που λεει για τις ζωνες μεταναστων φανταζομαι θελει να το εξελιξει ωστε να εχει καθολικη ισχυ.Γιατι να νοιωθουν μειονεκτικα οι κακομοιροι?Τωρα με τον τζημερο και συ Έλληνα θα γινεις μεταναστης και θα δουλευεις στις ζωνες-φαβέλες ωστε και να εισαι ισος προς τα κατω με τον μεταναστη αλλα και η εταιρια σου να εχει ανταγωνιστικότητα μιας και θα υιοθετησουμε το εργατικο δικαιο που θα μας προτεινει η συνελευση της apple και της wind.
diompapa 10:14 on 10 May, 2012 Permalink
Στέφανε, θέλω με 8 ώρες δουλειά, 5 μέρες τη βδομάδα, να αμείβομαι με ένα ποσό που θα είναι αρκετό για να ζω αξιοπρεπώς, εγώ και τα προστατευόμενα μέλη της οικογένειάς μου. Δες τα σχετικά στατιστικά στοιχεία που διαθέτει η ΕΛΛ.ΣΤΑΤ. και η Eurostat, για να διαπιστώσεις ότι αυτό το ποσό δεν είναι τα 400 ή 500 € που δίνει η γαμ…μένη η αγορά (στην οποία πιστεύεις) σήμερα, αφήνοντας και 1,5 εκατομμύριο ανέργους. Αν σου φαίνεται πολύ, στ’ αρχ…δια μου. Θα φτιάξουμε την κοινωνία που δικαιούμαστε και χωρίς εσένα.
Iriana 10:21 on 10 May, 2012 Permalink
Προκαλεί μεγάλη απορία πως ένας άνθρωπος που δεν τον ήξερε ούτε η μάνα του ,που λέει ο λόγος, ξαφνικά έχει τέτοια απήχηση.Τον παίζει και ο ΣΚΑΙ!!! μπράβο ανθρωπάκι του συστήματος, ας προσέξουν μόνο αυτοί που τον ψηφίζουν και να ψάξουν τι λέει γιατί ξέρω φίλους που τον ψήφισαν χωρίς να έχουν ιδέα.Δεν αφήνουν την επαναστατική γυμναστική για άλλη φορά καλύτερα?
ermis 10:26 on 10 May, 2012 Permalink
Το να αναπαράγετε κομμάτια κ όχι ολόκληρες τις θέσεις ενός κόμματος είναι το χαρακτηριστικό του σάπιου συστήματος τόσων χρόνων.Βρείτε ένα κόμμα αυτή τη στιγμή που έχει ρεαλιστικές θέσεις για όλες τις θεματικές που απασχολούν τη χώρα.Εννοείται διαφωνώ με αρκετά αλλά αν προσπαθήσω να δω τις ενναλακτικές προτάσεις των υπολοίπων πέρα από σάπιες,φαντασιόπληκτες κ εκτός τόπου κ χρόνου πέραν κάποιον εξαιρέσεων δε βρίσκω…
Άρης 10:57 on 10 May, 2012 Permalink
Για να τελειώνει αυτή η κουβέντα, μόλις γίνουμε κυβέρνηση θα σας πάρουμε και τα αυτοκίνητα και τα μηλόφωνα. Οκ; Το πολύ πολύ να σας δώσουμε κανά ζάσταβα και μια μοτορόλα των 2 κιλών για κινητό. Γκέ γκέ;
johngo 11:04 on 10 May, 2012 Permalink
Ευχαριστούμε που παραθέτεις ακριβώς τις θέσεις που εκφράζουν την συντρηπτική πλειοψηφία του παραγωγικού ιστού της χώρας. Και συνεπώς, για την διαφήμιση.
elpasajero 12:33 on 10 May, 2012 Permalink
Παρακαλούμε..
Δεν ήξερες… δεν ρώταγες; – Μερικές πληροφορίες για τον Τζήμερο και το κόμμα του | ahairlessape 12:08 on 10 May, 2012 Permalink
[…] Αναδημοσίευση από τον ευρυτάνα ταξιδιώτη […]
gelop 12:33 on 10 May, 2012 Permalink
Μπράβο στον Θάνο, είναι πολύ καλός και θα πάει μπροστά. Για τις συλλογικές συμβάσεις εννοείς πως ΟΛΟΙ να παίρνουν μισθό που θα ζουν αλλά αυτός που είναι καλύτερος γιατί να μην παίρνει παραπάνω??? Λίγες περιπτώσεις ξέρουμε όλοι μας που ο άλλος παράγει λιγότερο και παίρνει ίδια λεφτά με όλους; Ναι όταν κλείνουν ένα πλοίο 100 άτομα προφανώς κάτι πάει στραβά!!! Ο κόσμος έχει ξυπνήσει δεν πιστεύει σε χαζομάρες πλέον άλλων κομμάτων, θα πάει μπροστά! Ο Έλληνας είναι μαζόχας όταν έχει τους αλλοδαπούς στην γειτονιά και φοβάται, γκρινιάζει, όταν κάποιος λέει να βάλουμε ορισμένους να δουλεύουν σε συγκεκριμένες περιοχές πιο μακριά γκρινιάζει. Τι θέλετε πια?
λος 13:37 on 10 May, 2012 Permalink
Ο τζιγκερ τι παρηγαγε στη ζωη του ρε εξυπνε? Δουλεψε ποτε του? Τι μισθο παιρνει? Ποιος παρηγαγε παραπανω? Ο μπομπολας? ή οι εργατες που φτιαχνανε τους δρομους του? ή μηπως οι ελληνες φορολογουμενοι που πληρωνουν 10 φορες πανω τα εργα του και τα καναλια του? Μακαρι η παραγωγη να ηταν συνδεδεμενη με την αμοιβη, αλλα δε βλεπω να ισχυει κατι τετοιο στο συστημα που πιστευεις
“Τι να ψηφίσω” νούμερο δύο « Attack Of The Quasars 12:42 on 10 May, 2012 Permalink
[…] : (Ξανακάνω edit μετά από πολλές μέρες για να προσθέσω αυτό το λινκ γιατί είναι σημαντικό να διαβάσεις όλες τις απόψεις […]
Anarchist 13:01 on 10 May, 2012 Permalink
Παρακαλείσθε όλοι είσθε υπέρ του Τζήμερου να μας πείτε πως μεγαλώνετε παιδιά με 700 ευρώ το μήνα και με 12 ώρες ημερησίως στο χώρο εργασίας σας; Ή μήπως επειδή εσείς καβλώνετε μόνον με το να δουλεύετε 24 ώρες σημαίνει ότι δεν υπάρχουν άλλοι που γουστάρουν να είναι με τα παιδιά τους και να τους προσφέρουν αξιοπρεπείς συνθήκες διαβίωσης; Ή μήπως θεωρείτε βλακωδώς πως θα γίνετε όλοι επιχειρηματίες ή μεγαλοστελέχη; Παρακαλώ κατεβείτε από το καλάμι γιατί δεν σας αντέχει όλους μαζί!
Και εφόσον λατρεύετε το νεοφιλελευθερισμό να μετακομίσετε στο Πακιστάν και το Μπαγλαντές που είναι οι παράδεισοι του νεοφιλελευθερισμού! Άιντε από εκεί αμοιβάδες..
jim 13:07 on 10 May, 2012 Permalink
Αν λοιπόν ο Μπαγκλαντεσιανός πρέπει να παίρνει εδώ 300 ευρώ το μήνα και να κάνει τουμπέκαα (τα χε ξαναδεί τόσα λεφτά;),τότε κι ο Ελληνάρας άμα πηγαίνει στην Γερμανία να δουλεύει με 500 ευρώ το μήνα,τόσα δεν παίρνει στη χώρα του;Πρέπει να ναι λοιπόν ευχαριστημένος που έχει ένα ξεροκόμματο.Το ίδιο είμαστε με τους Γερμανούς;Τι εμείς είμαστε Ευρωπαίοι;Για ρώτα τους Βόρειους…Νομίζω ότι στα μάτια τους είμαστε οι ΚΑΤΣΑΡΙΔΕΣ που ζουν λίγο πιο βόρεια απ την Αραβία.Οπως ακριβώς βλέπουμε εμείς τους Πακιστανούς!ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΕΣΤΕ ΠΑΛΙΟΡΑΤΣΙΣΤΑΡΟΙ.
elpasajero 13:45 on 10 May, 2012 Permalink
Παιδιά επειδή δεν μπορώ να διαχειριστώ τον όγκο των σχολίων που έχουν προκύψει και την κουβέντα που γίνεται αναγκάζομαι να σταματήσω εδώ τη δυνατότητα σχολιασμού.. συγγνώμη αλλά δε γίνεται αλλιώς..